اموزش خیاطی

اموزش خیاطی

اموزش خیاطیاموزش خیاطی  زنان ایرانی از قدیم با هنر خیاطی آشنا بوده و همیشه در خانواده نقش موثری را ایفا می کردند وبا هنرهای دستی خود به اقتصاد خانواده کمک شایانی مینمودند.همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی،روش هایی وجود دارد , اما بدون آموزش نمیتوان به خیاطی پرداخت. شما برای شروع این هنر دوست داشتنی نیاز دارید که آموزش ببینید. این رشته پرطرفدار مخصوص خانم ها است که می توانند با مطالعه این کتاب به راحتی خیاطی یاد بگیرند. کتابی فارسی و کاملا تصویری می باشد و به راحتی می توانید با کتاب  آموزش خیاطی همراه باشید……

 

اموزش برنامه نویسی

 

 

 آموزش برنامه نویسی اندروید اگر شما آشنایی مختصری با برنامه نوسی و کدهای مربوطه داشته باشید برایتان زیاد مشکل نیست که بتوانید یک برنامه بنویسید. اندروید یک سیستم عامل متن باز بوده (برنامه نویس قادر است از توابع داخلی مانند دوربین ، اس ام اس ، صفحه کلید و … در برنامه خود استفاده نماید) که تقریبا در تمامی گوشیهای موبایل ، تبلت و برخی دستگاههای دیگر از این سیستم عامل استفاده می شود.
حال اگر دوست دارید برنامه نویسی به زبان اندروید را از صفر تا صد فرا گیرید در کتاب pdf آموزش برنامه نویسی به زبان اندروید می توانید بصورت قدم به قدم همراه با تصاویر برای درک بهتر با نحوه نوشتن برنامه های اندرویدی آشنا شوید.

شما برای شروع بکار و برنامه نویسی اندروید به نرم افزارهای Android SDK و Java Deployment Kit نیاز دارید که هر دو این نرم افزارها کاملا رایگان بوده و در سطح اینترنت به سادگی یافت می شوند.

 

مکمل غذایی ورزشی

برای جبران نقایص تغذیه ای
 برای تطابق با تمرینات ومسابقات سخت
 برای بهبود عملکرد ورزش ی
 سازگاری بهتربا تمرینات
– افزایش منابع انرژی
– امكان اجرای تمرینات سنگین و شدید تر با تقویت
بازیابی بین جلسات تمرین
– حفظ سالمت و كاهش وقفه های تمرینی ناش ی از
خستگی یا بیماری یا آسیب
– تقویت عملكرد رقابتی
 همرنگ شدن با هم تیمی ها یا تقلید از
حریفان

 

 

 

 

حجیم کردن بدن

حجیم کردن بدن

اگر مدت زیادی است که ورزش بدنسازی انجام می دهید پس با تمرینات و حرکات آن اشنایی دارید می دانید که زمانی که در حال تمرین هستید عضله ها در طول تمرین رشد نمی کنند آنها زمانی رشد می کنند که شما در حال استراحت هستید بدون شک این را هم می دانید که تغذیه تا ۸۰ درصد در رشد عضلات نقش دارد.

این به اثبات رسیده و یک داده علمی است حال از خود می پرسید در شرایطی که تغذیه و استراحت در رشد عضلانی نقش اساسی و کلیدی دارند چرا باید در سالن تمرین تا این حد خود را خسته کنیم؟!
امیدوارم پاسخ ما قانع کننده باشد و شما را ناامید نکند

پرورش اندام کاران امروز در مقایسه با بدنسازان قرن گذشته بدنی حجیم تر و عضلانی تر دارند چرا؟ به چه دلیل؟ اگر بگوییم رشد بهتر آنها به تغذیه کامل تر امکانات بیشتر برای تمرین استفاده از مکمل های قوی تر و نیز شناخت بهتر از فیزیولوژی عضلانی و متابولیسم مربوط می شود باور می کنید ؟! این را می دانیم که بیشتر عقیده دارید آنها دوپینگ می کنند و هم حرفه ای و غیر حرفه ای با دارو عضله می سازند اما این تمام واقعیت نیست!
البته شاید در آستانه مسابقات برخی بدنسازان جهت تحت تاثیر قرار دادن شیمی ارگانیسم و برای رسیدن به حداکثر رشد عضلانی به دارو متوسل شوند اما مطمئن باشید که همه دوپینگ نمی کنند خیلی از بدنسازان حرفه ای که بدنی بزرگ و عضلانی دارند فقط با وزنه سنگین رشد کرده و هرگز از دارو های ممنوعه استفاده نکرده اند با این حال وزن آنها وو حجم عضلاتشان در مقایسه با پرورش اندام کاران دو سه دهه قبل خیلی بیشتر است
همه چیز به شناختی مربوط می شود که امروز از بدنسازی و فعالیت ارگانیسم وجود دارد اینکه چطور میشود

 

 

تکنیک های عضله سازی

خیلی از افراد علاقه دارند بدنی عضلانی ، خوش فرم و آماده داشته باشند، و راه های مختلفی را برای رسیدن به این هدف تست می کنند. بسیاری از تکنیک ها و نکات تمرینی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید با سرعت بیشتری به سمت عضله سازی حرکت کنید . عضله سازی

عضله سازی

عده ای در ابتدا سراغ رژیم های غذایی می روند. سپس همزمان ورزش های هوازی را امتحان می کنند. این بهترین و سالم ترین روش کاهش وزن و سالم ماندن است. اما برای عضله سازی باید تمرینات سنگین تری را با وزنه انجام دهند. علاوه بر آن به دست آوردن عضلات نیز باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود.

در ادامه شما را با حرکاتی آشنا می کنیم که این حرکات رزمی – هنری برای تناسب اندام و لاغری بسیار مناسب هستند. حالا که شما برخی حرکات را انجام داده اید و بدن تان را آماده کرده اید آموزش های کاربردی قدرتی و با شدت بالا به استقامت و قدرت بدنی تان کمک می کند بدون آنکه در شما ایجاد خستگی یا آسیب کند.
جالب است بدانید کارشناسان می گویند 27 دقیقه انجام این حرکات به صورت سه بار در هفته معادل 60 دقیقه انجام حرکات هوازی به مدت 5 بار در هفته است. برای هر تمرین سعی کنید بیشترین حرکات را در 30 ثانیه انجام دهید و بدون هیچ گونه استراحتی از یک حرکت به حرکت بعدی بروید، سپس 30 ثانیه استراحت کنید و چهار دور دیگر این تمرینات را انجام دهید تا تمرین تان در 5 دور کامل شود.
موقعیت فشار به بالا با دمبل
الف) با موقعیت فشار به بالا شروع کنید. پاهای تان را بیشتر از عرض شانه های تان باز کنید و در هر دست تان یک دمبل نگهدارید و دست های تان را درست زیر شانه های تان قرار دهید.
ب) حالا یکی از دست های تان را که دمبل دارد تا شانه های تان بالا بیاورید و باسن تان را موازی با زمین قرار دهید. بعد کم کم دست تان را پایین بیاورید و با دست دیگرتان این کار را انجام دهید. به این ترتیب یک حرکت را کامل کرده اید.

 

 

نکات طلایی بدنسازی

تک اندام : در این قسمت به دوستان مبتدی حتی پیشرفته چند نکات مهم در مورد رشته بدنسازی و پرورش اندام ذکر میشود که امیدوارم به رعایت از آنها بپردازید و پیشرفت خودتون رو توی این رشته محبوب و پرطرفدار بهتر و اصولی تر پیش بگیرید چیزی که خیلی از بدنسازان مبتدی با اون آشنا نیستند و گاها میخوان یک شبه راه چند ساله رو پیش ببرند با شما هستیم با چند نکات مهم و اصولی ورزش بدنسازی

– تغذیه

– استراحت

– نرمش و حرکات کششی

– تمرین وحرکات اجرائی

– حرکات اخر تمرین

–  استراحت و ریکاوری

– مکمل ها و داروها

– صبر و بردباری

قبل از هر چیز باید بگم ۳ اصل مهم بدنسازی تغذیه و تمرین و استراحت هستش و هر کدام از آنها کلی شاخه های مربوط به خودش رو داره که ما اینجا مختصر و کوتاه و مفید در موردش توضیح میدیم

– اول در بدنسازی تغذیه مناسب است . یک برنامه ی تغذیه ی مناسب و اطاعت کردن از آن می تواند در ساختن عضلات دلخواه به شما بسیار کمک نماید . در اصول بدنسازی ۵۰% آن مرتبط می شود به تغذیه . افراد چاق برای کاهش وزن و افراد لاغر برای افزایش وزن تغذیه های مناسب به خودشون رو باید رعایت کنند و این امر باید با دانش افراد متخصص و یا کاردان صورت گیرد.

ارامش روحی و روانی است :

با توجه به گزارشات تجربی و عملی در این ورزش این را می رساند که یک بدنساز باید از آرامش درونی و جسمانی برخوردار باشد . طبق نمونه تجربی این را مطرح می کند آرامش درونی بسیار امر مهمی است عصبانیت و غمگین بودن باعث کاهش وزن ( حجم عضلات ) و افزایش چربی در بدن می گردد . والبته اینکه کسانی که در این ورزش تمرینات سخت رو با اشتیاق انجام میدهند تمام افسردگی ها و ناراحتی های دنیای بیرون رو به فراموشی میسپارند که این امر باعث خوشحالی هستش.

ارامش و آمادگی جسمانی :

مثلا : شما از ساعت ۷ صبح به سر کار رفتید و در ساعت ۷شب از سر کار برگشتید و همین موقع به باشگاه یا سر تمرین بروید به علت خستگی بدن – بدن به هیچ عنوان حاضر به جواب دهی نمی باشد و به قول بدنسازان فقط حمالی میله رو خواهید کرد . از لحاظ جسمانی شما موقعی آمادگی کامل را دارید که حداقل بعد از کار حدود ۳۰-۶۰ دقیقه اصتراحت مفید داشته باشید و در همین زمان هم را می توان برای تغذیه گذاشت مثلا ۳۰ دقیقه استراحت مفید و ۳۰ دقیقه برای تغذیه . در این موقع است که بدن شما امادگی نصبی را برای تمرین و رشد عضلات پیدا میکند .

– نرمش کردن

اما بعد از اجرا موارد فوق حالا شما اماده تمرین کردن هستید اولین قدم برای شروع تمرین نرمش کردن است که شما در قسمت نرمش و حرکات کششی میباشد که باعث آمادگی عضلات قبل از تمرین میباشد و همینطور از آسیب دیدگی ها جلوگیری میکند .

– قواعد تمرین کردن

حالا بدن شما امادگی لازم را برای تمرین کردن بدست آورده است و آماده هستید برای تمرین سخت به نکاتی که در تمرین ضرورت دارند می پردازیم .

یک : داشتن یک برنامه تمرینی مناسب و پیروی از آن

با داشتن یک برنامه مناسب آناتومی بدن شما بسته به ضعف های بدن هر شخص شما میتوانید ضعف های بدن خود را از بین ببرید و نقاط قوت را پرورش دهید

دو : اجرا درست و صحیح حرکات تمرینی

اجرای صحیح حرکات با وزنه چیزی هست که اکثر مبتدی ها با اون با مشکل روبرو میشوند و گاها وزنه های سنگین نسبت به خودشون رو انتخاب میکنند که باعث اشتباه زدن و بعضا آسیب دیدگی روبرو میشوند . دامنه حرکتی باید کامل و صحیح زده بشه با وزنه های مناسب

سه : تمرکز که یکی از مهمترین عامل در تمرین است

آزاد شدن فکر از دنیای بیرون از باشگاه و تمرکز کردن در موقع تمرین روی وزنه ای که میزنید خیلی موثر میباشد در اجرای صحیح و نتیجه ای که بعد از آن حاصل میشود پمپاژ بهتر خون به آن قسمت اط عضله و در نتیجه دم بهتر عضلانی

چهار : به پایان رساندن با حرکات سبک :

برای به پایان رساندن تمرین لازم است برای بازگرداندن بدن به حالت اولیه از حرکات نرمشی بسیار سبک مانند دو در جا استفاده نمائید

و در اخر یک استراحت ۱۵-۳۰ دقیقه ای و صرف یک وعده ی غذائی مناسب برای جبران انژی لازم است.

-تغذیه بعد از تمرین و استراحت و ریکاوری

از اینجا به بعد زمانی هستش که شما از تمرین اومدید و نکاتی رو باید رعایت کنید چون در زمان تمرین ماهیچه ها در اثر تمرین سنگین و زیاد بافت های سلولی شون از بین میره شما باید بعد تمرین پروتئین و مواد مورد نیاز رو به بدن برسونید تا از ریزش عضله جلو گیری کنید و  به ساخت و ترمیم آن کمک کنید  این کار باعث افزایش حجم عضلات میشوند که شما شاهد آن خواهید بود نه اینکه تصور کنید فقط وزنه زدن در باشگاه باعث رشد عضلات بشود . بدن شما به استراحت و غذا نیاز دارد تا ریکاوری شود هنگامی که بدن ریکاوری نباشد و استراحت مناسبی انجام نداده باشید  احتمال آسیب دیدگی و تمرین زدگی در آن زیاد میباشد پس هفته ای ۳ تا ۵ جلسه تمرین کنید .

فرد بدنساز هنگامی که به خواب شبانه فرو میره بدن به استراحت میپردازه و رشد ماهیچه ها در اون موقع صورت میگیره پس استراحت کردن نقش خیلی مهمی در رشد عضله دارد .

– مکمل ها و داروها

بدن همه بدنسازان به غذاهایی احتیاج داردند که در غذاهای روزانه ما یافت نمیشوند و یا درصد آن آنقدر کم میباشد که نیاز بدن را برای ساختن بدن مناسب نمیباشد . مکمل ها این نیاز ها را تقریبا برطرف کرده اند و در کنار غذاهای روزانه که شما میل میکنید به اصطلاح غذای شما رو تکمیل میکنند. مکمل انواع مختلفی دارند که عبارتند از پروتئین ها ، ویتامین ها ، آمینو ها ، کربو ها و گلوتامین و کراتین که کارایی هر یک با هم متفاوت است و بسته به نیاز هر شخص مورد استفاده قرار میگیرد. در مورد دارو ها هم باید عرض کنم دارو ها در بدنسازی استروییدی و غیر استروییدییا هورمونی و غیر هورمونی هستند معمولا افرادی که جهت مسابقات آماده میشوند باید از استروییدها استفاده کنند اندازه و مقدار استروییدها بسته به نوعدارو و دوز مصرفی آن میباشد که متاسفانه در کشور ما به علت آشنا نبودن با دارو شخص به دستور اشخاص سودجو و نا کار آمد شروع به مصرف استرویید میکنند که با عوارض وحشتناکی روبرو میشوند به همین دلیل در کشور ما با کنایه هرکسی که تمرین میکنه و روی فرم میاد به چشم آمپولی نگاهش میکنند. علم داروهاعلم پیچیده ای است که نباید سرخود و ندانسته سراغ آنها رفت تا سلامتی که مهمترین هدیه خداوند است رو به خطر انداخت . بعضی از بدنسازان هر از گاهی بعد از چند ماه یک دوره با دوز مناسب استرویید استفاده میکنند که جهت شوک دادن به عضله و پیشرفت آنها میشود و این کار را تا سالهای سال هم انجام میدهند البته با رعایت اصول و تغذیه و تمرین مناسب بدون کمتر عوارضی.

در آخر اینکه همیشه باید صبور و بردبار باشید همه این نکاتی که در بالا گفته شد بدون حوصله و زمان به نتیجه نخواهد رسید ممکن شما چند ماه تمرین کنید و پیشرفت نکنید و از این رشته به کلی بیرون برید اما باید ماه ها تلاش کنید پی به ضعف های خودتون ببرید شاید تغذیه مناسب نبوده استراحت کم بوده و یا تمرین سخت و منظمی انجام نداده باشید با رعایت همه این اصول به بهترین فرمی که میخواهید میرسید.

 

حرکات بدنسازی

حرکات بدنسازی

لطفا تا اخر بخونید

امروز قصد داریم فایلی از حرکات بدنسازی برای شما بگذاریم تا با نحوه انجام حرکات صحیح بد نسازی اشنا و یاد بگیرید

در این اموزس تصاویر انجام حرکات نمایش داده شده است خیلیا هستن که این حرکات رو نمیدونن برای همین مربیان باشگاها مبالغ زیادی برای اموزش از شما میخواهند  برای همین موضو ما تصمیم گرفتیم که حرکات را به نحوه صحیح برایتان بگذاریم این محصول قیمتی کمتر از اون چیزی که هر کسی فکر بکند هست

با این محصول استاد حرکات بدنسازی شوید

اما توضیحاتی در مورد این کتاب

فلات در تمرینات ورزشی چیست؟

‌یک دکترای فیزیولوژی ورزشی معتقد است که فلات به معنای محدودیت در سازگاری‌ها نسبت به تمرین، در بین ورزشکاران عادی امری غیر معمول است.

ولی‌پور بیان کرد: در بین ورزشکارانی که سال‌های زیادی تمرینات ورزشی انجام می‌دهند گرفتاری به فلات امکان‌پذیر است. زمانی که یک ورزشکار برای مدت

یک تمرین ورزشی را انجام می‌دهد چون بدن او به این حرکت عادت می‌کند بعد از مدتی هیچ تغییری در حجم و قدرت عضله وی دیده نخواهد شد